ÎNTREBĂRI BEREENE LA STUDII ÎN SCRIPTURI

Volumul 6, studiul V, Organizarea Noii Creaţii

W.T. 1 iunie 1911 (pag. 175)

2 Iulie

75) Această ilustraţie a Apostolului este aceea a unui corp uman dezvoltat pe deplin? Pag. 239 par. 2.

76) În timp ce unitatea credinţei este de dorit, pe ce este bazată ideea scripturală de unitate? Pag. 240 par. 1 prima parte.

77) Care sunt cele două puncte esenţiale care se cer pentru unitate? Pag. 240 par. 1 ultima parte.

78) Trebuie să aşteptăm şi să căutăm o continuare a darurilor Domnului pentru Biserică cu privire la profeţi, păstori, învăţători? Pag. 241 par. 1.

79) De ce nu trebuie folosită forţa în încercarea de a uni membrii Bisericii? Pag. 241 par. 2.

80) Ce lecţii poate învăţa „Preoţimea Împărătească” antitipică de la preoţimea tipică? Pag. 242 par. 1, 2.

9 Iulie

81) Trebuie ca deformările mintale sau fizice ale vreunui membru, care îl fac nepotrivit pentru serviciul public, să-i împiedice dezvoltarea spirituală sau să nu i se recunoască toate drepturile la masa Domnului şi la Tronul harului Ceresc? Pag. 243 par. 1 prima parte.

82) Cine trebuie priviţi ca „Bătrâni” în Biserică? Pag. 243 par. 1 ultima parte; par. 2.

83) Care este înţelesul cuvântului Episcop, şi care este relaţia dintre termenii episcop şi bătrân? Pag. 244 par. 1.

84) Cum se aplică termenul „supraveghetor general” la un bătrân în Biserică? Şi ce calităţi trebuie să se aştepte de la acesta? Pag. 244 par. 2.

85) Ce spirit a condus treptat la Papalitate şi mai târziu la sectarism şi la divizarea nescripturală în cler şi laici? Pag. 245 par. 1.

86) În timp ce toţi bătrânii sunt îngrijitori, ce diferite servicii pot face ei în acord cu însuşirile lor personale? Pag. 245 par. 2.

16 Iulie

87) Ce înseamnă, în mod strict, cuvântul profet? Pag. 246 par. 1.

88) Care este însuşirea esenţială pentru funcţia de bătrân? Pag. 246 par. 2.

89) Care este datoria fiecărui membru al Bisericii cu privire la alegerea conducătorilor? Pag. 247 par. 1.

90) Este absolut necesar pentru fiecare Ecclesie să aibă un servitor public? Pag. 248 par. 1.

91) Cum trebuie priviţi cei egoişti şi novicii în ceea ce privieşte alegerea de bătrâni? Pag. 248 par. 2.

92) Ce sfat explicit este dat de Apostolii Pavel şi Petru privind caracterul etc., a celor care să fie recunoscuţi ca bătrâni? Pag. 249 par. 1, 2.

23 iulie

93) Există vreo limită cu privire la numărul bătrânilor într-o Ecclesie? Pag. 249, par 2.

94) Este esenţial ca un bătrân să fie „în stare să înveţe”? Implică aceasta în mod necesar capacitatea pentru a vorbi în public? Pag. 249 par. 3 prima parte.

95) Trebuie să ne aşteptăm ca Domnul să ridice vorbitori publici în fiecare Ecclesie? Şi dacă nu ridică nici unul, ce trebuie să concluzionăm şi cum trebuie să procedăm? Pag. 250.

96) Cum pot bătrânii, nu atât de în stare să înveţe, să-şi folosească alte talente? Pag. 250 par. 1.

97) Ce semnifică cuvântul Pastor? Şi cum se aplică la un bătrân? Pag. 250 par. 2.

98) Care este porunca scripturală cu privire la „bătrânii care cârmuiesc bine”? (1 Tim. 5:17, 18) Pag. 251 par. 1.

30 iulie

99) Care este semnificaţia cuvântului Diacon? Pag. 252 par. 1.

100) Având în vedere cele dinainte cu privire la acest subiect, trebuie să înţelegem că nu au fost diferenţe cu privire la serviciu în Biserica timpurie? Pag. 252 par. 2.

101) Cum este aplicat concret cuvântul diacon în Noul Testament? Pag. 253 par. 1.

102) Menţionaţi un exemplu notabil al faptului că diaconii, în timp ce serveau în principal în lucruri naturale, nu au fost împiedicaţi să-şi exercite talentele lor în alte feluri. Pag. 254 par. 1.

103) Care a fost caracteristica cea mai marcantă în aranjamentul Bisericii timpurii? Pag. 254 par. 2.